.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 20 oktober 2017

herfst

Vandaag nog een tweede kaartje.... dit keer een kaartje met een digi van Ppinky dolls. Ook deze heb ik weer ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Ik heb hiervoor het herfstpapier gebruikt uit een blok van Joy Craft. Hierop heb ik de digi geplaats in de zelfde kleurtjes en uitgesneden met een nestebilitie. Voor de digi heb ik de paddestoeltjes geplakt en kleine blaadjes door de lucht laten dwarrelen. De paddestoelen en blaadjes zijn van Marianne Design en uitgestanst met Joy Craft papier. De digi heet raining day. Ik vond het toepasselijk op het weer van deze dagen om blaadjes te laten dwarrelen.


Mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje


5 opmerkingen:

  1. Very sweet and pretty card..
    Thanks for sharing it with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart Geesje, ook je kerstkaartje hieronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Geesje en ook weer zo een lief stempeltje
    Ook je eerste kaartje van vandaag is een echte topper...Wat ga jij toch snel...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a stunning card. Love the design. Thank you for sharing your talents with us over at Creatalicious. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen