.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 4 oktober 2017

Hallo daar

Zoals ik al in een eerdere post schreef... kaartjes in het rose.
Dit is er weer eentje. Gemaakt met een digi van ArtbyMiran. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Daarna uitgesneden met een mal van Marianne Design en weer bewerkt met distressinkt. Achter deze mal zit een langwerpig designpapiertje en aan de beide zijkanten heb ik nog een extra randje met een malletje van Marianne gezet. De kaart heb ik afgewerkt met bloemetje en vlindertjes. De kaart dus geheel monochrome gehouden.
Ik heb de kaart gemaakt voor unicorn waar het thema... hoe kan het anders... rose ... is.


Mijn kaartje doet mee bij:

6 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,

    es sind wieder soooooo viele neue Karten bei dir zu bewundern. Ich bin von deinen Werken immer wieder total begeistert.
    Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine wunderschöne Karten, hast du wieder gemacht, liebe Geesje

    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Geesje, also so fleißig wie du bin ich nicht....Wieder super schön geworden deine Karten...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thanks for joining us at SheepSki Designs Challenges. i hope you’ll join us again 🙂
    Greetings
    DT heike 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card, love the image and design! Thank you for sharing with us over at SheepSki Designs Challenges! We hope to see you again!
    Sherry x - DT for SheepSki Designs Challenges
    Loose Stitches and Unraveled Threads – My personal Blog

    BeantwoordenVerwijderen