.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 1 juni 2017

knuffeltje

Mijn tweede kaartje voor vandaag is een kaartje wat ik gemaakt heb voor de challenge bij creativeladybirdscreations. Het thema hier is "alles gaat" .
Ik heb deze kaart gemaakt met een mooie digi van Sheep sky design.De digi heet "sleep tight"
Toen ik het plaatje zag dacht ik aan een knuffeltje voor de nacht. Ik heb de digi ingekleurd met de Faber Castell Polychromos. De ondergrond is een sterrenhemel-designpapiertje van Joy Craft. Daarop een kraftpapiertje en vervolgens een doily. Het plaatje heb ik vierkant uitgesneden en verder heb ik de kaart opgefleurd met de steentjes.


Groetjes Geesje

Sheepski Designs

1 opmerking:

  1. Beautiful card, love you chose to do boy colours and fab layout.
    Andrea x
    SheepSki Designs
    You can enter this into my Facebook Challenge :) https://www.facebook.com/groups/1730005463906336/

    BeantwoordenVerwijderen