.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 7 december 2016

hop hop naar de kerst

Eerst wil ik even schrijven dat ik hoop dat jullie ook even naar beneden scrollen.
De afgelopen dagen zijn er weer veel nieuwe kaartjes geplaatst.

Dan nu deze kaart. Bij creativecraftcottage is ook weer een nieuwe challenge begonnen. Dit keer hebben we daar een super leuke sponsor nl,digitaldelights. Ik vind die digi's zo lief. Ik heb gekozen voor deze leuke. Ingekleurd met de Farber Castell Polychrome.
Ik heb designpapier genomen en daarop een Doily. Het ovale malletje en de boompjes en hertjes zijn allemaal van Marianne Design. Met een kantje en wat steentjes heb ik de kaart afgemaakt.

mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje


3 opmerkingen:

  1. Auch diese Karte ist wieder zauberhaft geworden...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Geesje.. deine Karte ist richtig goldig und das Motiv zu schnuckelig.
    Wünsche dir ein schönes erholsamen Adventswochenende
    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card - love the little scene you've created.

    Thanks for joining us at Digital Delights.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen