.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 1 november 2016

Halloween 2

Daar ben ik nog een keertje met een Halloweenkaartje.
Ik heb voor de duitse besties ook nog een Halloweenkaartje gemaakt. Daar loopt nog een reminder tot de 15. november. Het thema is "alles gaat" optie een Halloweenkaartje... dus je kunt alle kanten op zolang je er een bestie bij gebruikt.
Ik heb papier gebruikt wat ik nog had liggen en daarop een Bestie gebruikt. Deze heb  ik ingekleurd met de Farber Castell Polychrome potloden. Het spookslot erachter is van Yvonne Creation. De vleermuizen zijn gewoon een restantje wat uit het slot wordt gestanst.

 mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. What a cute image! Great coloring and design! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Pumpkins or the color Orange’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute Halloween card. Thanks for sharing with us at The Crafty Addicts and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen