.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 1 oktober 2016

Bloemen

Zoals ik al schreef komen er vandaag meerdere kaartjes voorbij.
Dus scroll even naar beneden voor de andere kaartjes.

Dit jaartje heb ik gemaakt voor pearlysparkles. Het thema daar is "Bloemen" Ik heb het kaartje geheel in het paars gehouden. De digi die ik gebruikt heb is van Coni Fong. Ik heb haar ingekleurd met Farber Castell Polychrome. Deze op een malletje van Marianne Design geplaatst.
De kaart heb ik verder versierd met een kantje en een strikje. Bloemetjes van Nellie Snellen en een paar vlindertjes mochten ook niet ontbreken,

mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Geesje...een heel lief en mooi ingekleurd stempeltje op een schitterende stans... ook een super mooi kantje ...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Thanks for playing along with us at TPS. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen