.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 18 mei 2016

vleugelvriendjes


Vandaag heb ik twee kaartjes voor jullie.
Eerst deze.... gemaakt met een digi van Morgan's Art World. Ik heb deze kaart helemaal in Rose-blauw gehouden. Ik heb de kaart gemaakt voor inspirationdestination, waar vandaag weer een nieuwe challenge is begonnen. het thema daar is, zoals altijd "alles gaat" Het papier had ik nog liggen... verder heb ik bloemetjes van Wildrose genomen en het groene is nog van een winkeltje uit Oostenrijk. Een paar vlindertjes erop en dit keer afgewerkt met stikkerhoekjes.

Heute zwei Karten... erst einmal diese, mit ein digi von Morgan's Art World. Diese Karte habe ich ganz in Blau-Rosa gemacht. Der Papiere hatte ich noch, der Blumen kommen von Wildrose und weiter habe ich ein paar Schmetterlinge genommen und sticker-ecken.

mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. Beautiful creation, love the colours you have used
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful creation, love the colours you have used
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, beautiful card! The colors are great! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous and feminine...thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty.
    Amy-DT

    BeantwoordenVerwijderen