.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 4 mei 2016

meisje in Kimono

Goedemorgen,  daar ben ik al weer.
Ik heb vandaag weer twee kaartjes voor jullie. Ik begin met deze.... Een kaartjem weer Monochrome.. van een meisje in Kimono. Ze is van little Blue Button stamps Daar hebben ze hele grappige digi's.
De kaart heb ik gemaakt voor inspirationdestination  Thema is "alles gaat"
Ik heb gezocht voor een leuke ondergrond en hier heb ik de digi op gezet. Afgewerkt met bloemetjes en vlindertjes. Eigenlijk dus een hele rustige kaart, maar door de uitwerking van het papier lijkt het veel meer.  Vanmiddag kom ik met de tweede kaart.... ook voor Inspiration destination :)

Gute Morgen, da bin ich wieder, und komme heute mittag nochmal vorbei. Beide Karten sind für
inspirationdestination   Das Thema dort ist "alles geht"
Ich habe diese Karte gebasteld mit ein digi von Little Blue Button Stamps
Das Papier ist Bont und deswegen braucht man nicht viel mehr zu machen. Der Blumen und schmetterlinge machen der Karte fertig :)


groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,
    es sind wieder so wundervolle Karten entstanden. Ich komme kaum mit den Kommentaren nach. Du bist so ein fleißiges Bienchen. Ich wünsche dir einen guten Start ins Wochenende. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wieder eine süße Karte liebe Geesje... Rosa ist auch meine Lieblingsfarbe..
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen