.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 13 juni 2012

Aardbeien

Hoihoi.
Ik ben maar weer eens aan de slag gegaan met de aardbeien :)
Omdat ik een andere vorm kaart heb genomen was het even puzzelen hoe ik alles zou doen.
De Molenstempel heb ik gevonden bij Miekelotte. 
Wolken, vogels, vlinders, aardbeien (zomerkoninkjes) en  en een lief meisje.
Dit is het eindresultaat.

The card has clouds, Flügeln and Strawberry. The Strawberry has the name Little Summer King.
So I hope I can get it to "a summer Thema" to ??


Met dit kaartje wil ik graag mee doen bij:

 http://totallytilda.blogspot.nl/
Clouds
 http://stampwithsarahkay.blogspot.nl/
etwas mit Flügeln
http://divasbydesignchallenge.blogspot.co.uk/
a Summer Thema

8 opmerkingen:

  1. Ist das eine tolle Karte,mir gefallen die Farben
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Geesje echt een Hollands tafereeltje groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deine Karte ist ganz bezaubernd und wunderschön,
    lg helli

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, what a fab card! I love your image, the windmill is wonderful!
    Thanks so much for joining us at Totally Tilda.
    Love,melly. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje, een beauty!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow - super card and such a lot of detail. Gorgeous. Thank you so much for joining us at Totally Tilda. Good Luck. Hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, and a lovely scene
    Thanks for joining us for this challenge at
    Totally Tilda
    Hugs, Becky x.

    BeantwoordenVerwijderen